Розробка фірмового стилю

Корпоративний стильайдентика (англ. corporate identity) — набір графічних форм та принципів побудови візуальної комунікації, об'єднана однією ідеєю, головне завдання якого - розрізнити компанію серед власного роду та створити впізнаваний образ у очах споживачі.

«Корпоративний» або «корпоративний» стиль часто розуміється як набір словесних та візуальних констант, які забезпечують єдність сприйняття товарів, послуг, інформації, що випливає з компанії чи торговельної марки споживачем. Корпоративний дизайн, а також корпоративна філософія, корпоративна культура та корпоративна поведінка, є одним із елементів корпоративної ідентичності.

Історія

Концепція корпоративної ідентичності з’явилася на початку 20 століття, коли кількість компаній, що працюють в тому ж районі, критично зросла і стала актуальною проблемою їх визнання.

Склад

Корпоративний стиль розроблений на основі логотипа та знаку. Спочатку проводиться загальний аналіз компаній, подібних до того, що замовив логотип або корпоративний знак. Тоді відмітні особливості цієї компанії є ізольованими. Після цього формується ідея «семантичного зображення», яка згодом стане фундаментальною в корпоративній ідентичності цієї компанії. Не тільки графічні елементи, але й психологія продажів (наприклад, агресивний маркетинг) та географічне розташування компанії, в цей образ вкладаються соціологічні образи громадського середовища. Потім логотип розроблений. На початку розробки визначаються основні елементи: ідея формування стилю, кольорова гама, шрифти. Стандарти та рекомендації щодо застосування корпоративних символів на носіїв стилів розробляються. Носієм стилю може бути будь-що: внутрішня документація, зовнішня реклама, вебсайт, офісна будівля. Після закінчення роботи над розвитком стилю направляється путівник для його використання. Лідерство називається по-різному: брендбук, гайдлайн, стандарти дизайну.