Брендування автотранспорту

Реклама на транспорті - це вид зовнішньої реклами, яка розташовується на транспортних засобах.

Реклама на транспорті – один із найефективніших видів донесення інформації до споживача. Порівняно зі стаціонарною рекламою на щитових конструкціях реклама на транспорті відрізняється вдалим поєднанням високої ефективності за невисокої вартості експонування та виробництва і як наслідок дешевою вартістю контакту. Реклама на транспорті вирішує не тільки питання в галузі брендингу свого транспорту, як інструменту трейд маркетингу, але й ефективно виконує завдання медійного, іміджевого характеру на громадському транспорті (тролейбус, трамвай, маршрутка), покращуючи впізнаваність рекламного бренду та «піднімаючи» продаж у роздробі. Ефективність реклами на транспорті настільки висока та дієва, що у низці європейських країн законодавчо заборонено рекламу політичного характеру. Жодна інша реклама, як реклама на транспорті не знаходиться в такій близькості до споживача. Будь це зупинка транспорту чи транспортний потік на дорозі. Мабуть, єдиний вид реклами змушує включати природне свідомість людини і лише на рівні інстинкту реагувати на об'єкт, що рухається. При цьому реклама на транспорті за своєю психологічною природою вплив дуже позитивний. Вона не відриває споживача від улюбленого фільму чи передачі, не порушує архітектуру вулиць улюбленого міста тощо.

Види реклами на транспорті.

У рекламі на транспорті можна назвати, як і раніше, два основні види носіїв реклами. Перший - це легковий і вантажний, корпоративний, приватний транспорт власника транспорту або торгової марки (брендоунера) або аутсерсера, що підлягає брендуванню, тобто. нанесення реклами на поверхню транспорту.

Другим видом реклами на транспорті можна назвати рекламу на громадському транспорті муніципальної та приватної власності, який, зазвичай, носить більш медійний характер т.к. передбачає оренду рекламодавцем транспортних засобів під експонування реклами на потрібний період. До таких видів громадського транспорту належать тролейбус, трамвай, автобус, а також маршрутні автобуси.

Крім цього існує безліч інших видів носіїв реклами на транспорті, які мають більш локальний або екзотичний характер, як реклама на літаках, кораблях, поїздах, легкових таксі, канатних дорогах, фунікулерах тощо.

Спосіб нанесення реклами на транспорт.

Можна також виділити два способи нанесення реклами на транспорт. Або це повне або часткове обклеювання поверхні транспорту повнокольоровим друком або аплікацією кольорових плівок або це комбінований спосіб нанесення реклами, коли тролейбус, трамвай або автомобіль перефарбовують у необхідний рекламодавцеві колір, а зверху наноситься або графіка і тексти з кольорових СВП, або СВП з повнокольоровою. зображенням необхідного іміджу. Так само відбувається виготовлення реклами на транспорті приватних власників.

Дуже рідко реклама на транспорті наноситься способом аерографії, оскільки цей спосіб займає багато праці, часу і є, напевно, найдорожчим способом нанесення реклами на транспорті.

Основні характеристики носіїв реклами транспорті.

Реклама на маршрутних автобусах «маршрутках» один із найефективніших і найдорожчих видів реклами на транспорті. Оборотність маршрутного автобуса одним і тим самим маршрутом, порівняно з тролейбусом в 2,2 рази вище. Такий показник при невисокій вартості виробництва самої реклами суттєво знижує вартість контакту, можливо тому, що власники маршрутних автобусів типу Богдан, Еталон тощо, як правило, мають приватну форму власності, маршрутка відрізняється найбільш тривалим перебуванням на маршруті та має 29- 30 днів виходу на місяць. Загальна рекламна площа без поверхні скла – 35 м2. Маршрутки покривають своїми маршрутами як центральні, так і найвіддаленіші частини всіх українських обласних центрів та великих міст. Маршрутки покривають усі без винятку частини міста та великі транспортні розв'язки.